zondag 14 juli 2013

Eerste bericht

Hallo

Welkom op mijn blog. Dit is mijn eerste bericht.

Het is de bedoeling dat deze blog een coming out volgt van een jongvolwassen man. Die jongvolwassen man ben ikzelf.

Ik heb een korte tijd geleden aanvaard dat ik niet heteroseksueel ben. Ik zeg aanvaard, maar eigenlijk bedoel ik ook ontdekt. Ik heb dit voor mijzelf en anderen altijd ontkend. Hoewel mijn liefdesparcours nogal wispelturig was, dacht ik wel dat dit ooit in orde zou komen als ik het juiste meisje vond. Met haar zou ik trouwen, kinderen krijgen en oud worden.

 

Niet dus!

 

Ik heb mijzelf 21 jaar voorgelogen, ik ben klaar om stilaan mijzelf te zijn.

 

In het begin zullen de berichten elkaar opstapelen, aangezien ik vanuit het recente verleden naar het heden zal schrijven.

Ik hoop dat ik uit deze blog energie en kracht kan putten. Maar ik schrijf niet enkel voor mijzelf. Ik heb blogs van anderen gelezen en daar steun uit gehaald. Hopelijk kan ik deze steun ook bieden aan anderen.

 

Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten