donderdag 25 juli 2013

Afspraak met Lara

Hey vrienden

Die maandag had ik dus met Lara afgesproken. We hadden een uur afgesproken en een ontmoetingsplaats. Ik was eerst van plan haar naar mijn kot te laten komen, en dat we daarna iets zouden gaan drinken (nadat ik het dus gezegd zou hebben). Maar om een of andere stomme reden is dat plan uiteindelijk veranderd en zijn we meteen naar een café gegaan.
Ik zocht daar een strategische plaats, achteraan het café. Er zaten drie jongens op drie meter van ons af... veel te dicht naar mijn zin.

Toen begonnen we gezellig te praten, we hadden elkaar al een hele tijd niet meer gezien dus de herinneringen en updates over ons leven volgden elkaar op. Echter 1 update uit mijn leven werd steeds maar uitgesteld...
2 uur, en een paar pintjes later was het er nog steeds niet uit en was het tijd om afscheid te nemen. Jammer en helaas heb ik het dus niet durven zeggen. Achteraf gezien niet verwonderlijk aangezien ik mijzelf totaal niet voorbereid had...

Toen ik terug thuis was besefte ik dat ik het op deze manier nooit tegen iemand zou durven zeggen. Ik belde iemand anders op waar ik het ook wou tegen zeggen. Lore, net als Lara een oude klasgenoot. ik zei heel simpel tegen haar. "Ik zou graag eens afspreken. Ik moet eigenlijk iets zeggen dat vrij belangrijk is. Ik heb vandaag met Lara afgesproken om het te zeggen, maar het is toen niet gelukt. Dus daarom zeg ik nu al dat als ik het volgende week niet zelf vertel je het er gerust uit mag sleuren."

Zo goed als ik Lore kende stelde ze haarzelf geen vragen (nadat ik haar verzekerd heb dat het niets erg was).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten