zondag 14 juli 2013

Soortgenoten


Eens in de kast wou ik eigenlijk zo snel mogelijk “soortgenoten” leren kennen en ervaringen van anderen horen. Iets wat niet gemakkelijk is als je volledig in de kast zit.
Ik heb toen vrij snel de site van Wel Jong Niet hetero doorgenomen. Zo heb ik de jongerengroepen ontdekt. Dit lijkt mij wel iets.
 
Ook de blogs die anderen gemaakt hebben over hun coming out heeft mij het gevoel gegeven van “ik ben niet alleen die zich in mijn situatie bevind”. Daarom pen ik mijn gedachten en gebeurtenissen vanaf nu ook (en het verleden) ook neer. Misschien helpt het ooit iemand.

Ik heb mijn status als niet-hetero ontdekt en aanvaard tijden de blok en examens (en de resultaten waren zelfs niet slecht) daarom kon en wou ik er toen niet mee naar buiten komen. Maar de examens eindigden natuurlijk een keer.

2 opmerkingen:

  1. Dag Bram,

    Wat een mooie blog! Ik wens je heel veel succes bij je zoektocht, en hoop mee op een 'happy end'. Geloof mij, het leven wordt zoveel mooier als je jezelf kan zijn.

    Veel geluk!
    Koen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku, zo'n korte berichtjes geven al een grote steun :)

      Bram

      Verwijderen